Hei, itsellä on jokin pakkomielle aina kun pornoa katson tai...
Hei, itsellä on jokin pakkomielle aina kun pornoa katson tai luen novelleita, mennä siihen ”veli-sisko” ”isä-tytär” jne kategoriaan, itseä ei oikeassa elämässä siis kiinnosta sukulaiset. Olen myös äärimmäisen kiinnostunut juttelemaan ihmisten kanssa ketkä on sitä tehnyt.
Tämä vaivaa elämääni hyvin paljon ja haluaisin päästä tästä tavasta eroon, onko se mahdollista? Kaikkia kikkoja nofapista muihin kategorioihin on kokeiltu

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja omista mieltymyksistään on sallittua fantasioida. Fantasian kiihottavuutta saattaa monesti lisätä se, että aihepiiri on jollakin tavalla kielletty. Omat mieltymyksen kohteet voivat aiheuttaa hämmennystä, mutta on monia muitakin, jotka kiihottuvat kuvaamistasi asioista.
Kerroit, että olet yrittänyt päästä mieltymyksistäsi eroon. Olethan itsellesi armollinen, sillä ihminen ei voi päättää, millaisista asioista kiihottuu. Ajatuksen tasolla omista fantasioistaan on lupa nauttia, vaikkei tilannetta haluaisi tai voisi oikeassa elämässä toteuttaa. Mikäli omat mieltymykset aiheuttavat kuitenkin kärsimystä tai ahdistusta, on tärkeää jutella asiasta luotettavan ihmisen kanssa. Sinua voisi esimerkiksi hyödyttää soittaminen neuvontapuhelimeen tai ajan varaaminen seksuaalineuvojan luota, jotta saisit työkaluja tilanteesi hyväksymiseen. Yhteystiedot löydät täältä. Yksin ei tarvitse tällaisia asioita miettiä, joten ole rohkeasti yhteydessä meihin uudestaan, jos yhtään siltä tuntuu.
Neuvonnan tiimi