Hei! Itsellä on vähän vajaa 5cm leveä penis, eli siis...
Hei! Itsellä on vähän vajaa 5cm leveä penis, eli siis ympärysmittakaan ei ole iso, voiko tälläisellä ns kynäpeniksellä oikeasti tyydyttää naisen? Pituutta on kuitenkin 19cm erektiossa,.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Vaikuttaa siltä, että mittasi ovat aivan tavalliset ja niistä ei tarvitse olla lainkaan huolissaan.
Naisen nautinto on hyvin monimutkainen kokonaisuus ja usein nautinnon tuottamiseen tarvitaan muutakin kuin pelkkä penis. Monesti esimerkiksi tunnelma, asento sekä erilaiset hyväilyt näyttelevät erittäin tärkeää roolia tuotettaessa nautintoa toiselle. Jokainen nainen on oma yksilönsä ja usein kannattaa jutella oman seksikumppaninsa kanssa, mikä toisi parhaiten nautintoa toiselle. Kun kuuntelee toisen toiveita, pystyy varmasti myös tuottamaan nautintoa juuri oikeanlaisella tavalla tälle kyseiselle naiselle. On myös huomioitava, että kaikki naiset eivät välttämättä saa itse aktissa orgasmia, vaan tarvitsevat stimulaatiota esimerkiksi klitoriksen hyväilyn tai suuseksin kautta. Tältä kantilta ajateltuna peniksen koolla siis ei ole väliä.
Omista huolistaan kannattaa jutella seksikumppanin kanssa, sillä myös toista osapuolta voi mietityttää, osaako tai pystyykö hän tuottamaan nautintoa sinulle. Et siis ole ajatustesi kanssa yksin, vaan nautintoon liittyvät seikat askarruttavat muitakin ihmisiä maailmassa. Jos sinulle heräsi vielä kysymyksiä, voit olla meihin uudestaan yhteydessä tai soittaa esimerkiksi Poikien Puhelimeen. Olet hyvä juuri tuollaisenaan, tsemppiä!
Neuvonnan tiimi