Hei, käyn hierojalla säännöllisesti ja hieroja on n. 40v nainen....
Hei, käyn hierojalla säännöllisesti ja hieroja on n. 40v nainen. Puhumme avoimesti eri asioista, myös seksistäkin. Mieleeni on tullut, että voisinko pyytää häntä tekemään ”käsiyöt” eli runkkaamaan minua? Maksaisin siitä tietysti eri korvauksen. Olen miettinyt, olisiko kysyminen sopimatonta ja loukkaavaa, vai ihan ok? Enhän kysyisi yhdyntää vaan hierontaa sukupuolielimelleni.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukava kuulla, että teillä on hierojasi kanssa avoin keskusteluyhteys. On mahdotonta sanoa hierojan puolesta, miten hän kokisi ehdotuksesi ns. käsitöistä. Voi olla, että hyvästä keskusteluyhteydestänne huolimatta hän kokisi ehdotuksen loukkaavana ja jopa seksuaalisena häirintänä. Ikävimmässä tapauksessa hän ei enää jatkossa kokisi sopivaksi ottaa sinua hieronta-asiakkaakseen tai tekisi ilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä.
Silloin, kun toinen on ammatillisessa roolissa, ei lähtökohtaisesti kannata ehdottaa seksuaalisia tekoja. Vaikka runkkaaminen ei ole yhdyntää, se on yhtälailla seksuaalinen toiminto. Useimpien työntekijöiden ammattietiikka kieltää seksuaaliset toiminnot asiakkaan kanssa. Eri asia on seksialalla työskentelevät. Varmiten saisit ostettua genitaalialueen hieronnan seksityöntekijältä.
Fantasioissa kaikki on sallittua eivätkä omat päänsisäiset ajatukset satuta ketään ulkopuolista. Hierontaan liittyvät seksifantasiat ovat hyvin yleisiä, niistä saa nauttia.
Oona Turunen