Hei.kysyisin että miksi siittin ei mahdi tekopimppiiin.Yritänkö jotenkin väärin laittaa...
Hei.kysyisin että miksi siittin ei mahdi tekopimppiiin.Yritänkö jotenkin väärin laittaa sitä sinne vai missä on vika?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Niin siittimiä kuin tekopimppejäkin on erilaisia. Et avannut tilannettasi sen tarkemmin, mutta luultavasti osaat laittaa siittimen aivan oikein tekopimpin sisään. Joskus siitintä voi olla vaikeaa laittaa tekopimppiin esimerkiksi tekopimpin rakenteen tai materiaalin takia. Myös liian vähäinen tai suuri määrä liukuvoidetta voi toisinaan vaikeuttaa siittimen asettamista sisään.
Jos et ole tyytyväinen tekopimppiisi, voit olla yhteydessä kauppiaaseen ja yrittää joko purkaa kaupat tai ostaa erimallisen tai -kokoisen tekopimpin itsellesi. Halutessasi voit myös netistä googlata ohjeita oman tekopimpin valmistamiseen. Näin saat juuri sinulle sopivan seksivälineen. Lisää tietoa seksivälineistä saat täältä.
Neuvonnan tiimi