Hei.Kysymys koskee Anaali masturbaatiota. Olen harrastanut sitä nyt parin viikon...
Hei.
Kysymys koskee Anaali masturbaatiota. Olen harrastanut sitä nyt parin viikon ajan, onko siitä mitään haittaa? Se on todella kiihottavaa mielestäni. Kysyisin että voiko siitä tulla joitain tulehduksia peräsuoleen? Olen myös tilannut pari dildoa ja käytän runsaasti liukuvoidetta. Kuinka kauan anaalin stimulointia voi jatkaa koska haluaisin kokea orgasmin tällä tavalla. Onko myös normaalia se että välillä tulee pissahädän tunne. Tarkoittaako se sitä että osuu eturauhaseen?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet löytänyt sinulle miellyttävän tavan masturboida. Anaaliseksin ei pitäisi aiheuttaa tulehdusta peräsuoleen, mikäli välineiden hygieniasta ja turvallisuudesta on huolehdittu. Anaaliseksissä riskinä on lähinnä se, että liukuvoidetta on liian vähän tai lelussa ei ole pohjassa ”stopperia” ja siitä menettää otteen. Alussa myöskin maltti on valttia ja siksi leluissa kannattaa testata ensin pienintä ja vähitellen siirtyä halutessaan isompiin leluihin.
Anaalin aluetta voi stimuloida niin kauan, kuin itsestä tuntuu hyvältä. Voit siis testata orgasmin saamista tällä tavoin, jos siltä tuntuu. Tuntemukset eturauhasta stimuloidessa voivat vaihdella yksilöittäin, mutta kuvaamasi pissahädän tunne on luonnollista ja johtuu kiihottumisesta sekä juuri tuosta eturauhasen käsittelystä.
Omaa kehoaan ja sen viestintää on tärkeää seurata, mutta noin muutoin anaaliseksiä voi harrastaa aina silloin, kun tuntee olevansa siihen valmis. Halutessasi voit tutustua anaaliseksiä käsittelevään artikkeliimme, jossa on aiheesta lisää tietoa. Jos sinulla heräsi vielä kysymyksiä aiheeseen liittyen, voit aina olla uudestaan yhteydessä meihin ja soittaa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi