Hei! Mietin, että mahtaakohan kullini olla tavallista ohuempi kun olen...
Hei! Mietin, että mahtaakohan kullini olla tavallista ohuempi kun olen kokeillut montaakin eri merkkistä kondomia, mutta ne jäävät ryppyyn eivätkä pysy kunnolla päällä. Kullini on jäykkänä ympärysmitaltaan 10 senttiä. Olen jo 17-vuotias eli tuskin se enää kasvaakaan.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kullin muoto ja koko vaihtelevat aina kantajansa mukaan. Siksi on mahdollista, että aina kaikki kondomit eivät välttämättä ole itselle sopivia, vaikka olisikin mittojensa mukaan ihan tavallinen penis kyseessä. Ympärysmittasi on siis ihan hyvä ja siitä ei tarvitse olla huolissaan, joskus vaan on tullut testattua jollakin tavalla vääränlaisia kondomeja.
Vaikka oletkin jo testaillut joitakin kondomeja, sinua voisi ehkä hyödyttää vielä eri kondomimalleihin tutustuminen. Oikeanlaisen kondomin valintaan vaikuttavat peniksen pituus, paksuus ja muoto. Tärkeintä olisi se, että kondomi tuntuu mukavalta päällä eikä purista tai hölsky. Täällä voit vertailla kondomeja niiden eri mittojen mukaan ”Mikä kondomi sopii minulle” -kohdassa. Myös täältä on mahdollista löytää tietoja erilaisista kondomeista mittoineen. Kondomikokoja löytyy erityisesti kohdista ”Miten valitsen oikean kokoisen kondomin?” sekä ”Onko olemassa erimallisia kondomeja?” Myös erotiikkaliikkeistä tai netin valikoimista voit löytää lisää valikoimaa.
Jos tuntuu siltä, että kaipaisit vielä neuvoja tilanteessasi, voit soittaa neuvontapuhelimeemme, olemme täällä sinua varten.
Maija Nieminen