Hei, minua kiinnostaisi mitä riskejä ulosteen syömisessä on, voiko se...
Hei, minua kiinnostaisi mitä riskejä ulosteen syömisessä on, voiko se olla vaarallista? Onko riskit suuremmat kuivassa vai tuoreessa ulosteessa tai voiko niitä pienentää pakastamalla tai kuumentamalla?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia fantasioita ja myös ulosteesta on lupa kiihottua. Ulosteet sisältävät erilaisia suolistobakteereita, jotka voivat aiheuttaa esimerkiksi jonkinlaisen infektion kehoon. Tämä pätee kaikkiin ulosteen olomuotoihin, mutta noin yleisesti ottaen saattaa riski olla korkeampi erityisesti tuoreessa tai pakastetussa ulosteessa. Mikäli ulosteita koskettelee, on oleellista muistaa hyvä hygienia seksileikkien jälkeen. Kaikenlaisissa seksin muodoissa on tärkeää kuunnella omaa kehoaan, joka kertoo, kuinka pitkälle edetä erilaisissa toimissa. Lisää tietoa terveysasioista saat terveydenhoitajalta. Myös neuvontapuhelimeemme voi soittaa, jos sinulle tulee lisää kysyttävää seksuaalisuuteen liittyen.
Neuvonnan tiimi