Hei, Minulla on nytten taas hetken ollut pieniä erektio ongelmia....
Hei,
Minulla on nytten taas hetken ollut pieniä erektio ongelmia. Nämä alkoivat kun nivuseni revähti jääkiekossa, sain kuntoutettua nivusen taas kuntoon ja asiat olivat lähes normaalisti. Kunnes taas lähiviikkoina erektioni ei ole ollut niin kova ja nivuseni on ollut kipeä. Mietin voisiko näillä kahdella siis jonkinlainen yhteys? Saan siis erektion, mutta en niin kovana kuin normaalisti. Kiitos vastauksesta!

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ikävää kuulla, että nivusesi on ollut kipeä. Erektion voimakkuus voi vaihdella eri päivinä/viikkoina ja yleensä tästä ei tarvitse olla huolissaan. Joskus myös erilaiset kiputilat, paineet saada kova erektio, tai muunlaiset stressitekijät, voivat vaikuttaa heikentävästi erektion kovuuteen. Voi olla, että viestissä kuvaamasi tilanne on vaikuttanut erektioosi, etenkin, jos molemmat mainitsemasi tekijät osuvat ajallisesti samoille kohdille.
Kivuista ei ole mukavaa kärsiä, joten jos sinuun edelleen sattuu, on hyvä jutella asiasta lääkärin kanssa. Lääkärille voi puhua myös erektioon liittyvistä asioista, mikäli tilanne painaa mieltäsi. Jos kehosi kuitenkin toimii muutoin normaalisti ja sinulta onnistuu virtsaaminen, erektion saaminen sekä siemensyöksy, voit vielä olla rauhassa ja katsoa, muuttuuko tilanteesi vähitellen sitten, kun nivusesi ei ole enää kipeä.
Toivottavasti vointisi olisi jo parempi. Jos tuntuu, että erektioon liittyvät huolet vaivaavat jollakin tavalla joko nyt tai myöhemmin, voit halutessasi soittaa neuvontapuhelimeemme. Autamme sinua mieluusti lisää, jos kaipaat tukea ja neuvoja tilanteeseesi liittyen.
Neuvonnan tiimi