Hei! Mua kiinnostaisi ns limaleikit. Mulla on fantasia, jossa kelmutan...
Hei! Mua kiinnostaisi ns limaleikit. Mulla on fantasia, jossa kelmutan mun poikaystävän torson ja leikin sen kalulla ja laitan sen katsomaan kun leikin jollain limalla olemalla samalla sen päällä. Liukkari tähän tarkoitukseen olisi todella kallista, eikä juuri mitään elintarvikkeita suositella genitaalialueilla käytettävän. Mitä uskaltaisi käyttää? Voisiko perunajouho+vesi+elintarvikeväri -kombo olla turvallinen, kun siinä ei olisi mitään sokeria? Kiitti jo ertukäteen!

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Fantasioissa kaikki on sallittua ja ihmisillä onkin hyvin erilaisia mieltymyksiä. Tässä ei ole mitään väärää ja onkin mukavaa, jos olet löytänyt jonkin sinulle sopivan tavan toteuttaa seksuaalisuuttasi.
Hienoa, että haluat pitää huolta terveydestäsi. Kuten itsekin jo mainitsit, genitaalialueelle ei kannata laittaa mitä tahansa tuotteita. Varsinkin boorihappoa tai booraksia sisältäviä limoja on tärkeää välttää. Periaatteessa perunajauhoista, vedestä ja elintarvikeväristä tehty lima voisi olla turvallisin vaihtoehto verrattuna muihin liman valmistamiseen tarkoitettuihin menetelmiin.
Erotiikkaliikkeiden valikoimista voi löytää luultavasti genitaalialueelle vielä testatusti sopivampia tuotteita. Kerroit, että liukuvoide tulisi liian kalliiksi kuvaamassasi tilanteessa, mutta voit halutessasi tutustua esimerkiksi liukuvoidejauheeseen. Jauhetta sekoitetaan muutama teelusikallinen veteen ja yhteensä pullosta on mahdollista saada 20-25 litraa liukuvoidetta. Jauhetta saa ostettua muun muassa netin kautta.
Jotta seksileikit olisivat turvallisia, voit vielä halutessasi kääntyä terveydenhoitajan puoleen, jonka kanssa on mahdollista käydä läpi tarkemmin sukuelimille turvallisia yhdistelmiä. Myös meidän neuvontapuhelimeemme on mahdollista soittaa, jos kaipaat vielä lisää tietoa tilanteeseesi liittyen.
Neuvonnan tiimi