Hei! Olen 15-vuotias poika. Minua mietityttää penikseni koko. Velttona se...
Hei! Olen 15-vuotias poika. Minua mietityttää penikseni koko. Velttona se on noin 7cm pituinen mutta kovana 17,5cm? Tämä tuntuu todella pieneltä ja tämän seurauksena olen alkanut miettimään ettei se tyydytä tarpeeksi mahdollista tyttöystävää. Myös uimahallissa kaverit ovat nauraneet penikseni koolle.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Onpa kurjaa kuulla, että peniksesi koolle on naurettu. Toisen keholle nauraminen voi loukata syvästi ja jättää olon haavoittuvaiseksi. Ilmeisesti et koskaan saanut anteeksipyyntöä tapahtuneen johdosta? On ihan ymmärrettävää, jos oman peniksen koko alkaa mietityttää. Jokaisen penis on kuitenkin omanlaisensa ja hyvä sellaisenaan. Olet mitoiltasi ihan tavallinen, joten sinulla ei ole mitään syytä olla huolissasi koostasi. Niin kauan kuin virtsaaminen, erektiot ja siemensyöksyt onnistuvat, voit olla oikein tyytyväinen tilanteeseesi.
Jokainen nainen pitää hyvin erilaisista tavoista saada nautintoa ja siksi pelkkä peniksen koko ei ole tae nautinnosta. Kokonaisvaltaiseen nautintoon kuuluu kumppanin kuunteleminen ja molempien toiveiden huomioiminen. Jotkut saattavat myös nauttia enemmän kehon muiden osien koskettelemisesta kuin itse yhdynnästä. Ei siis syytä huoleen, niin kauan kuin kuuntelet mahdollisen tyttöystäväsi toiveita, osaat varmasti tyydyttää hänet juuri oikealla tavalla. Myös potentiaalista tyttöystävääsikin saattaisi jännittää, osaako hän miellyttää sinua, joten avoin keskustelu omista tuntemuksistaan voi tuoda teitä vielä eräällä tavalla läheisemmäksi kuin aiemmin.
Jos sinusta tuntuu siltä, että aihepiiri on jäänyt vaivaamaan sinua kovastikin tai kaipaisit vielä neuvoja seksuaalisuuden suhteen, saat aina kääntyä neuvontapuhelimemme puoleen, jossa tilannettasi voidaan käsitellä paremmin. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa.
Neuvonnan tiimi