Hei olen 19v hetero poika ja minua kiinnostaa fistaus ja...
Hei olen 19v hetero poika ja minua kiinnostaa fistaus ja pallien venyttäminen. Eli onko fistaus/anaalin venyttäminen terveellistä kun haluaisin että isoimmatkin lelut mahtuvat sisälleni ja onko pallien venyttäminen vaarallista mitenkään.

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Anaali on hyvin tuntoherkkä alue ja monet tykkäävät erilaisista anaalileikeistä. Myös kivesten koskettelu eri tavoin on monen mielestä nautinnollista.
Anaalileikeissä on tärkeää tuntea anaalin anatomia ja toimintaperiaatteet, kuten anaalin alueen rentouttaminen. Suosittelenkin, että luet rauhassa tämän oppaan, ellet ole sitä jo lukenut. Oppaassa on oma osionsa myös anaalin fistauksesta.
Kiveksiä venytettäessä on syytä edetä varovasti ja omia tuntemuksia kuunnellen. Riuhtominen, vääntäminen tai liian kova puristus voivat saada aikaan vahinkoa. Erotiikkaliikkeissä on myynnissä nimenomaan kivesten venyttämiseen tarkoitettuja tarvikkeita ja liikkeiden työntekijät osaavat kertoa niiden käytöstä.
Isoja anaalileluja käytettäessä tai palleja venytettäessä on ensiarvoisen tärkeää olla kartalla oman kehonsa tuntemuksista. Etenkin äkkinäinen, viiltävä tai polttava kipu on merkki siitä, että on syytä pysäyttää toiminta tai vähintäänkin hidastaa tahtia. Jos haluat pohtia aihetta lisää, voit soittaa neuvontapuhelimeemme.
Maria Vihlman