Hei! Olen 58v poikamies! Pidän sukkahousuista ja käytän niitä koska...
Hei! Olen 58v poikamies! Pidän sukkahousuista ja käytän niitä koska ne kiihottavat! Nyt on myös oksentaminen ruvennut kiihottaa! Juoda alkoholia mikä sitten oksentamiseen! Olen ollu absolusti joten onhan se erikoista! Jotta ei kaikki tässä niin oma sukupuoli alkanut kiinostaa eli miehet! Eli tuntuu että olen todella erikoinen? Tälläistä erikoista! Et kun uskalsi kirjoittaa ja kysyä vaati rohkeutta!

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Koko ihmiselämä on uuden oppimista ja hienoa, että olet rohkeasti testannut uusia tapoja toteuttaa seksuaalisuuttasi ja uskasit olla meihin yhteydessä. Ihmisellä voi olla hyvin monenlaisia mielenkiinnon kohteita, jotka saavat kiihottumaan. Niin sukkahousuista, oksentamisesta kuin miehistäkin on sallittua kiihottua ja siksi kuvaamasi toiminta ei ole yhtään outoa tai erikoista. Joskus vain itsestä saattaa tuntua erikoiselta, mikäli löytää uusia puolia omasta seksuaalisuudestaan.
Miltä sinusta itsestäsi tuntuu tämä uuden oppiminen? Onko elämässäsi kenties tapahtunut muitakin muutoksia elämän toisilla osa-alueilla? Näistä uusista puolista voi nauttia sen verran, minkä kokee olevan hyväksi mielelle ja mikä tuntuu kehossa hyvältä. Jos koet kaipaavasi lisää tietoa mieltymyksiin liittyen, voit lukea niistä täältä. Olemme koonneet tietoa myös seksuaalisen suuntautumisen moninaisuudesta ja voit halutessasi tutustua siihen täältä. Koska aihepiiri saattaa herättää uusia kysymyksiä tai mietteitä, voit tarvittaessa aina olla yhteydessä neuvontapuhelimeemme, jossa autamme sinua vielä mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi