Hei! Olen guuglannut päiväkausia etsien jotain kyselyä mihin vastaamalla voisi...
Hei! Olen guuglannut päiväkausia etsien jotain kyselyä mihin vastaamalla voisi selvittää omia ja toisen seksuaalisia mieltymyksiä. Jotain kattavaa listaa fantasioista, fetisseistä, asennoista, välineistä, asuista, materiaaleista, paikoista, kaikesta jotta voisi käydä läpi asiat jotka potentiaalisesti kiinnostaisi tai olisivat vastenmielisiä. Jossain deittisaitilla oli joskus kymmenien kysymysten monivalintakysely kaikseta mahdollisesta ja pystyi vastaamaan asteikolla ”kiinnostaa paljon- ei yhtä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että pohdit mieltymyksiin ja sitä kautta myös suostumukseen liittyviä seikkoja. On tärkeää, että seksin harrastaminen seksikumppanin kanssa tapahtuu yhteisymmärryksessä ja ennen seksiä onkin hyvä keskustella molempien toiveista ja rajoista.
Netissä on suomeksi aika vähän toivomiasi listoja, mutta esimerkiksi Housuitta-blogista löytyi seksuaalisiin mieltymyksiin perustuva lomake, jonka pohjalta on helpompaa jutella kumppaninsa kanssa seksuaalisuudesta ja kiinnostuksen kohteistaan. Lomakkeen löydät täältä. Englanniksi löytyy teemaan perustuen enemmänkin materiaalia. Voit googlata esimerkiksi ”sexual preferences checklist” ja etsiä sieltä kattavimman lomakkeen. Sinua voisi hyödyttää muun muassa tämä lomake tai fetissejä käsittelevä lomake.
Kiva, että sinulla on tiedonhalua ja innostusta tutkia tällaisia asioita. Parhaimman listan itselle ja toiselle olennaisista asioista seksuaalisuuteen liittyen voit saada luomalla sellaisen yhdessä seksikumppanisi kanssa.
Neuvonnan tiimi