Hei.Olen harrastanut anaali itsetyydytystä muutamia kertoja. Tekohetkellä se tuntuu erittäin...
Hei.
Olen harrastanut anaali itsetyydytystä muutamia kertoja. Tekohetkellä se tuntuu erittäin kiihottavalta ja saan siitä erittäin voimakkaan orgasmin.Ongelma piilee siinä, että kun olen harrastanut anaali itsetyydytystä,niin seuraavana päivänä melkein aina anaalini on hyvin hellän tuntuinen, erityisesti ulostamisen jälkeen. Anaali itsetyydytys on mielestäni hyvin nautinnollista ja mietinkin, että onko minun turvallista jatkaa sitä kun sen jälkeen tulee tuo tunne,koska en haluaisi luopua siitä.

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Anaalin alue on hermostoltaan hyvin herkkä ja tämä herkkyys tekee mahdolliseksi sekä alueen nautinnolliset että kivuliaat tuntemukset. Pieni ero peräaukon alueen tuntumassa ennen anaaliseksiä ja anaaliseksin jälkeen on luonnollinen.
Jos kuitenkin anaalileikkien jälkeen peraukon alue tuntuu epämiellyttävällä tavalla hellältä, kannattaa jatkossa kiinnittää erityistä huomiota siihen, että anaalia hyväillessä etenee todella hitaasti kehoaan tunnustellen, käyttää todella paljon liukastetta ja varoo, ettei vaurioita alueen limakalvoja esimerkiksi nopeilla liikkeillä tai kynnen raapaisulla. Jos sinulla on käytössäsi eri kokoisia leluja niin voit myös kokeilla käyttää pienempiä leluja ja tutkailla, vaikuttaako tämä jälkituntemuksiin.
Jos anaalin alue on hellänä, on tärkeää huolehtia hyvin peräaukon hygieniasta päivittäisellä vesipesulla sekä pesulla aina ulostamisen jälkeen. Pyyhkiminen ja kuivaaminen pesun ja ulostamisen jälkeen tulee tehdä hellästi. Epämiellyttävien tuntemusten esiintymisen aikana kannattaa suosia muita sooloseksin muotoja.
Jos haluat pohtia aihetta lisää, neuvontapuhelimemme palvelee sinua.
Neuvonnan tiimi