Hei.Olen jo kauan aikaa harrastanut anaali itsetyydytystä, koska se on...
Hei.
Olen jo kauan aikaa harrastanut anaali itsetyydytystä, koska se on mielestäni todella kiihottavaa. Kuitenkin ongelmana on ollut se että en ole saanut itseäni koskaan täysin rennoksi ja senpä takia anaali itsetyydytys on välillä tuntunut epämiellyttävältä. Kysyisinkin miten voisin saada itseni niin rennoksi tyydytyksen aikana, että kun työnnän sormen peräaukkoon, niin se vaan solahtaisi helposti sisään? Kaikkia rentoutumis taktiikoita olen kokeillut ja silti tuntuu, ettei anaali ole rentona

Hei. Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet löytänyt itsetyydytyksen muodon, josta pidät.
Peräaukon alueella on kaksi sulkijalihasta, ulompi ja sisempi,  ja näiden luontaisena tehtävänä on pyrkiä varmistamaan, että mitään ei solahda helposti ulos. Tämä luontainen mekanismi on läsnä myös toiseen suuntaan tilanteessa, jossa anaaliin pyritään viemään jotakin, esimerkiksi sormi.
Sisempää sulkijalihasta ei voi tahdonalaisesti pakottaa rentoutumaan, vaan rentoutuminen tapahtuu useimmiten varsin hitaasti tunnustellen, aluetta lämmitellen ja liukastaen ja kehon tuntemuksia tarkasti kuunnellen. Jokaisen anaali on uniikki myös suhteessa siihen, miten alueen rentoutuminen tapahtuu.
Anaalin kautta saatava mielihyvä vaatii usein kärsivällisyyttä ja aikaa. Aivan ensimmäisenä voisi kokeilla lisätä rutkasti aikaa peräaukon alueen hyväilyyn ja lämmittelyyn ulkopuolelta, ennen kuin edes yrittää laittaa sormea sisään. Syvät hitaat hengitykset ovat usein avuksi.
Jos et ole vielä tutustunut tähän oppaaseen, kannattaa se katsastaa läpi. Jos olet jo kokeillut kaikkea oppaassa ja tässä vastauksessa mainittua, suosittelisin että soittaisit neuvontapuhelimeemme, jotta voisimme miettiä tarkemmin juuri sinulle sopivia apukeinoja.
Maria Vihlman