Hei! Olen jo selkeästi ylittänyt 20 vuotta, mutta en ole...
Hei! Olen jo selkeästi ylittänyt 20 vuotta, mutta en ole päässyt kokemaan yhdyntää. Syynä tähän on ainakin osittain se että olen autismin kirjolla enkä oikein ymmärrä miten ”iskeä nainen” niin kuin monet kavereistani ovat onnistuneet tekemään. Toivoisin kovasti että pääsisin vielä joskus tekemään niin, koska pidän naisista, ja kaverini ovat myös sanoneet että naisen pimppa (vai pitääkö sitä sanoa pilluksi?) tuntuu todella ihanalta, tuntuuko se? Niin tarvitsisin apua flirttailuun.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On luonnollista kaivata vierelleen kumppania tai jonkinlaista muuta seuraa. On monia muitakin ikäisiäsi ihmisiä, jotka eivät ole olleet yhdynnässä, joten et ole tilanteessasi yksin. Minkälaista seuraa etsit, haluaisitko tutustua naiseen vain yhdyntä mielessäsi vai toivoisitko löytäväsi elämänkumppanin itsellesi? Ei hätää, vaikket toistaiseksi tietäisikään, kuinka nainen isketään, sillä oikeastaan mitään yhtä varmaa tai oikeaa keinoa ei ole. Naisia on erilaisia ja siksi myös eri ihmisiin tehoavat eri keinot.
Kerroit, että kaverisi osaavat iskeä naisia. Olisivatko he osanneet neuvoa sinua paremmin arjessasi? Yksi toimiva keino voisi olla, että kaverisi järjestäisi tuplatreffit teille ja tulisit vain paikalle. Tällöin nainen on eräällä tavalla ”isketty” ja saat hoitaa hurmaamisen. Monille ihmisille toimii ihan jo se, että on kohtelias ja ystävällinen sekä huomioi toisen esimerkiksi kysymällä kiinnostuksen kohteita yms. Kaverin kanssa on myös mahdollista harjoitella jo etukäteen treffitilannetta tai naisen iskemistä sekä erilaisia vaihtoehtoja, miten toimia sitten oikeassa tilanteessa. Toinen vaihtoehto voisi olla myös se, että tutustuu naiseen ensin jossakin nettitreffipalstalla ja näin saa hieman enemmän aikaa miettiä, mitä ja miten toisen kanssa juttelee. Lisätietoa ihastumisesta löydät täältä.
Pimppaa voi kutsua juuri sillä nimellä kuin itsestä tuntuu hyvältä, eli kaikki nimitykset käyvät. On hyvin yksilöllistä, millaiselta kokee pimpan tuntuvan, mutta se voi tuntua myös ihanalta. Treffeillä kaikki naiset eivät pidä yhdyntään liittyvistä vihjailuista, joten mahdollisuuksien mukaan vihjeen voi jättää vasta loppuiltaan tai jollekin tulevalle treffikerralle.
Flirttailua oppii vain harjoittelemalla, joten sinänsä ei kannata harmitella, jos aina ei sujukaan odotetusti. Flirttailu perustuu pitkälti henkilökemioihin, joten vaikka jonkun kanssa ei kemiaa olisikaan, voi toisen henkilön kanssa sujua paremmin. Autismiliitto tarjoaa vertaistukea ja neuvoja tilanteeseesi, joten voit tarvittaessa tutustua vielä heidän sivuihinsa. Myös meidän puhelinneuvontaamme saa soittaa, jos haluat keskustella paremmin tilanteestasi. Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle!
Maija Nieminen