Hei. Olen ostanut netin kautta itselleni aikuisille tarkoitettuja vaippoja ja...
Hei. Olen ostanut netin kautta itselleni aikuisille tarkoitettuja vaippoja ja saan suurta mielihyvää niihin ulostamisesta ja virtsaamisesta. Joskus työnnän peräsuoleeni ennen vaipan asettamista pieniä vaahtokarkkeja tai annan pienen peräruiskeen itselleni ulosteen kostuttamiseksi. Aiheuttaako tämä terveyshaittoja ja onko vaipan pitäminen märkänä ja likaisena ”vahingon” jälkeen turvallista?

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Kiva että olet löytänyt tavan tuottaa itsellesi mielihyvää.
Kuvailemiesi vaippaleikkien riskit ovat suhteellisen vähäisiä. Muutama seikka kannattaa kuitenkin huomioida. Peräsuoleen työnnettävien asioiden tulisi olla sellaisia, että ne saa suolesta helposti pois. Pienten vaahtokarkkien käyttö peräsuolessa ei todennäköisesti tuota suurempia ongelmia, kunhan vaahtokarkkien määrä on kohtuullinen. Jos haluat kuitenkin pelata varman päälle, voit miettiä, olisiko anaaliseksiin tarkoitetuilla välineillä (esim. anaalihelmet) mahdollista saavuttaa samankaltaista tuntumaa. Anaaliseksiin suunnitelluissa välineissä on stoppari tai lenkki, joilla ne saa tarvittaessa poistettua suolesta. Lisätietoa turvallisista anaalileikeistä löydät halutessasi täältä.
Mikäli käytät ummetuksen hoitoon tarkoitettuja peräruiskeita niin niitä ei ole suositeltavaa käyttää jatkuvasti, sillä ne voivat pitkäkestoisessa käytössä häiritä suolen luonnollista toimintaa. Jos kakkaa tai pissaa sisältävää vaippaa pitää päällä pitkään, riskinä voi olla ihon ärtyminen eli vaippaihottuma. Jos ihosi on vaippa-alueelta ärtynyt, punoittava, kutiseva tai arka, kannattaa vaipoista pitää taukoa.
Maria Vihlman