Hei olen vähän yli 40 vuotias mies ja ongelmanani on...
Hei olen vähän yli 40 vuotias mies ja ongelmanani on fetissini vaippojen käyttöön. En tiedä miksi olen tällainen mutta, muistan että olen halunnut käyttää vaippoja aivan pienestä lähtien. Nyt olen ainakin 20 vuotta enemmän ja vähemmän käyttänyt aikuisille tarkoitettuja vaippoja. Itsellä niihin liittyy seksuaalinen kiihoittuminen. Olen ollut suhteissa naisten kanssa ja seksi heidän kanssaan tavallaan vähentää tuota halua olla vaipoissa, Mutta ei se kyllä kokonaan sillä poistu. Voinko parantua

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Vaippafetississä ei ole mitään pahaa tai haitallista. Se ei ole sairaus, josta tarvitsisi parantua. Emme voi valita mistä kiihotumme ja fetissit ovat sallittu osa seksuaalisuutta. Voit lukea fetisseistä lisää tästä tietoartikkelistamme.
Voimakkaat tai tabuina pidetyt fetissit voivat joskus aiheuttaa häpeää tai ahdistusta. Tällöin luottamuksellisesta keskustelusta turvallisen ihmisen kanssa voi olla apua. Jos oma seksuaalisuus tai fetissi tuntuu ongelmalliselta, voi tukea hakea seksuaalineuvonnasta. Tällöin lähdetään yleensä työskentelemään sen kanssa, kuinka oman seksuaalisen mieltymyksen voisi hyväksyä osaksi itseä ja sen kanssa elää mahdollisimman mieluista elämää.
Neuvonnan tiimi