Hei, olenko normaali, kun tyydytyn vain yhdynnällä, eikä emättimeni ole...
Hei, olenko normaali, kun tyydytyn vain yhdynnällä, eikä emättimeni ole tunnoton ja tarvitsen tietyn kokoisen peniksen, jotta saan tarpeeni tyydytettyä? Esim pelkkä orgasmi ei minua tyydytä vaan tarvitsen peniksen hierontaa emättimen aivan pohjaan asti, jotta saan nautinnon.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksuaaliset mieltymykset ja tarpeet ovat hyvin yksilöllisiä. Yhdyntä on useille nautinnollinen ja mieluisa seksin muoto. On tavallista saada nautintoa ja tyydytystä siitä, että emättimen seinämiä ja emättimen pohjaa stimuloidaan esimerkiksi hierovalla tai muunlaisella liikkeellä. Stimuloijana voi toimia esimerkiksi penis, sormi, käsi, hieromasauva tai muu seksilelu. Penis-vaginayhdynnästä voit halutessasi lukea lisää tästä artikkelistamme.
Emättimessä, eli vaginassa on sisällä paljon herkkiä kohtia, joiden koskettelusta voi saada mielihyvää. Niin vagina kuin vulvakin, eli ulkoiset sukuelimet ovat jokaisella omanlaisensa ja ainutlaatuiset. Emättimen koko riippuu ihmisestä, ja se kuinka alhaalla emättimen pohja, eli kohdunsuu on, voi vaihdella kuukautiskierron mukaan. Joillekin kohdunsuun stimulointi tuo erityistä nautintoa, kun taas joillekin se voi tuottaa kipua. Voit lukea vaginasta lisää tästä tietoartikkelistamme.
Neuvonnan tiimi