Hei, olisin kiinnostunut kokeilemaan penisporaa tai jotain muuta vastaavaa. Onko...
Hei, olisin kiinnostunut kokeilemaan penisporaa tai jotain muuta vastaavaa. Onko niitä turvallista käyttää ja mitä niillä haetaan? Kuinka syvälle sellaisen voi työntää? Onko jotain erityistä mitä niiden käytössä on huomioitava?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet löytänyt sinua kiinnostavan tavan tuottaa seksuaalista nautintoa itsellesi. Penispora stimuloi virtsaputkea ja voi saada orgasmin tuntumaan uudenlaiselta. Jokaisella käyttäjällä on varmasti jokin oma syy, miksi penisporan käyttö kiinnostaa, mutta noin yleisesti ottaen käyttäjät siis hakevat tuotteella seksuaalista nautintoa.
Jokaisen eri seksivälineen käytössä on omat riskinsä, mutta tuotteen pakkausohjeita noudattaen käytön pitäisi olla turvallista. Jotta penisporan käyttö olisi turvallista, tulisi niin penisporan hygieniasta kuin omasta intiimihygieniasta pitää huolta. Näin virtsaputkeen ei pääse mitään sellaista, josta voisi syntyä tulehdus. Hygieniasta on pidettävä huolta sekä ennen käyttöä että käytön jälkeenkin. Myös liukuvoiteen runsas käyttö on hyvä muistaa. Penispora asetetaan rauhallisesti sisään sitten, kun penis on jo erektiossa.
On erityisen tärkeää kuunnella omaa kehoaan penisporaa käytettäessä. Näin tietää myös parhaiten, kuinka pitkälle penisporan voi työntää. Jos jokin tuntuu väärältä tai sattuu tahattomasti, ei näin kannata toimia. Aloittelijan on hyvä valita ensin pienempi ja kärjestä kapeneva malli, jolloin on helpompi tietää, milloin oma raja tulee vastaan. Jotkut aloittelijat saattavat kokea silikonisen penisporan materiaaliltaan miellyttävämpänä verrattuna metallisiin. Noin muutoin voi rohkeasti testata penisporaa, jos siltä tuntuu. Lisätietoa penisporista saat vielä esimerkiksi erotiikkaliikkeiden asiakaspalvelijoilta.
Neuvonnan tiimi