Hei. Onko anaalihelmiä turvallista käyttää, myös muutenkin, kuin yhdynnän aikana?...
Hei. Onko anaalihelmiä turvallista käyttää, myös muutenkin, kuin yhdynnän aikana? Mites, jos ne aiheuttaa suolen supistelua niin voiko tulla kakkahätä? Mihin perustuu, että helmet voivat pysyä paikoillaan, lantionpohjan lihakset? Sama periaateko mihin ulosteen pidätys…? Eihän ne voi heikentää sulkijalihaksia?! Kiitos vastauksesta!

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Anaalihelmien käyttö on turvallista. Helmien päässä oleva lenkki estää niiden uppoamisen peräsuoleen ja lenkistä helmet voi vetää ulos siinä kohtaa, kun itsestä tuntuu hyvältä. Helmiä voi hyvin käyttää muulloinkin kuin yhdynnän aikana, esimerkiksi sooloseksissä. Helmien käyttö ei heikennä sulkijalihaksia.
Anaaliseksin aikana on tavallista, että tulee samankaltaisia tuntemuksia kuin ulostaessa ja kakkahädän tunne voi tulla. Kakalla kannattaa käydä ennen anaaliseksin harrastamista, ellei sitten erityisesti tykkää juuri kakkaleikeistä seksin aikana. Suolen supistelu ei itsessään aiheuta ulostamista. Suoli supistelee muutenkin esimerkiksi orgasmin aikana.
Anaaliseksistä voi lukea lisää tästä tietoartikkelistamme.
Nautinnollisia hetkiä!
Oona Turunen