Hei. Onko ok käydä hieronta paikassa jossa saa runkkauksen. Kiinnostaisi...
Hei. Onko ok käydä hieronta paikassa jossa saa runkkauksen. Kiinnostaisi ku tykkään runkata paljon ja olis kiva koittaa miltä tuntuu kun saa toiselta runkkauksen

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kun henkilö on ammatillisessa roolissa, ei lähtökohtaisesti ole sopivaa ehdottaa seksuaalisia tekoja. Useimpien työntekijöiden ammattietiikka myös kieltää seksuaalisen toiminnan asiakkaan kanssa. Mikäli viestissäsi on kyse seksialan työntekijästä, voi runkkauksen ostaa, kunhan myyjä ei ole alaikäinen, ihmiskaupan uhri tai parituksen kohde. Lisätietoa seksityöstä löydät täältä.
Hierontaan liittyvät seksuaaliset teot ovat myös yleisiä fantasioiden kohteita. Fantasioista on lupa nauttia ja omien mielikuvien tasolla on sallittua tehdä sellaisiakin asioita, joihin ei välttämättä ole mahdollisuutta tosielämässä.
Mikäli olisit halunnut laajemmin keskustella seksuaalisuuteen liittyvistä teemoista, voit halutessasi soittaa neuvontapuhelimeemme. Meille voi puhua luottamuksellisesti ja avoimesti.
Neuvonnan tiimi