Hei! Onko suihkussa seksin harrastaminen ok, kun äiti on kotona?...
Hei! Onko suihkussa seksin harrastaminen ok, kun äiti on kotona?
Asun siis vanhempien luona, ja suihkupano kiihottaa ja tyttöystävänikin tykkää. Äiti on välillä kyllä huomautellut niistä äänistä ja veden tuhlaamisesta mutta se kiihottaa, ja mietin onko kuitenkin ok ja ymmärtääkö hänkin loppupeleissä kun on itsekkin ollut nuori joskus. Ja kerran äiti on tullut suihkuhuoneeseen, kun luuli että oon yksin, mutta näkikin sitten tyttöystävän polvillaan maassa imemässä mun munaa, eikai tule traumoja.

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Monen mielestä yllätetyksi tuleminen esimerkiksi vanhemman toimesta on kiihottava fantasia. Fantasioiden maailmassa kaikenlaisista ajatuksista onkin lupa nauttia. Tosielämässä jokaisella on oikeus yksityisyyteen seksuaalisuuden alueella, eikä kenenkään tulisi tahtomattaan joutua osaksi toisen seksielämää.
Jos sinulle ja kumppanillesi on luontevaa harrastaa seksiä suihkussa, voitte yhdessä miettiä, että miten tätä mieltymystä voisi kunnioittaa siten, että samalla kunnioittaisi toisten perheenjäsenten oikeutta yksityisyyteen. Keinot voivat olla hyvin arkisiakin, kuten suihkuhuoneen oven lukitseminen tai pyrkimys seksin aikatauluttamiseen siten, että muita perheenjäseniä ei ole paikalla.
Jos keskusteluyhteys perheessänne on avoin ja luottamuksellinen, on yhteisistä pelisäännöistä mahdollista myös keskustella ja sopia. Tässäkin keskustelussa on tärkeää, että kaikkien rajoja kunnioitetaan. Jos haluat miettiä asiaa lisää, voit soittaa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi