Hei! Pallit olivat terhakkaasti ylhäällä peniksen juuressa ja runkatessa hiukan...
Hei! Pallit olivat terhakkaasti ylhäällä peniksen juuressa ja runkatessa hiukan ennen sperman tuloa ne nousivat peniksen kummallekkin puolelle, 25 vuoteen asti oli näin mut nyt ne on alkaneet roikkua tosi alhaalla ja pussit on koko ajan liimaantuneena jalkaan. Toinen roikkuu huomattavasti alempana ja eivät nouse enää niin ylös runkatessa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamasi ilmiö on luonnollinen, sillä kiihottuessa kivekset nousevat tosiaan ylöspäin. Tämän saa aikaan kiveksen kohottajalihas, joka supistuessaan vetää kiveksiä ylhäälle ja saa kivespussin kiristymään.
Ihmisen keho ei ole täysin symmetrinen ja siksi on myös mahdollista, että toinen kiveksistä roikkuu alempana kuin toinen. Kun kives roikkuu toista alempana, jää kivesten väliin vähemmän pinta-alaa ja ne eivät lämmitä toisiaan niin paljon. Oikeanlainen lämpötila taas on oleellinen siittiötuotannon kannalta. Mikäli et ole havainnut mitään muutoksia erektiokyvyssä, siemensyöksyssä tai virtsaamisessa, voit todennäköisesti olla ihan huoletta. Jokaisen keho muuttuu iän myötä ja siksi on myös mahdollista, että kivekset alkavat roikkua. Kivespussien liimaantumista kiinni jalkaan voi yrittää vähentää erimallisilla alusvaatteilla tai laittamalla pienen määrän talkkia iholle, jotta liimaantuminen vältettäisiin.
Hienoa, että tarkkailet kehoasi. Jos sinulla on ilmennyt joitakin muita muutoksia tai tilanne aiheuttaa sinulle huolta, on hyvä kääntyä vielä rohkeasti lääkärin puoleen.
Neuvonnan tiimi