Hei! Tuntuu että minulla on jonkinlainen mieltymys mustiin housuihin, aina...
Hei!
Tuntuu että minulla on jonkinlainen mieltymys mustiin housuihin, aina kun näen naisen tiukemmissa mustissa housuissa niin tekisi mieli haudata naama jalkojen väliin ja nuolla siitä housujen päältä. Minulle tulee aina tällaisia himokkaita ajatuksia näissä tilanteissa, jopa kelan toimistossa.
Olen erityisesti mieltynyt noin 40 vuotiaisiin toimistotyöntekijänaisiin.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on luontaisesti erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä, joiden pohjalta voi kummuta myös hyvin moninaisia fantasioita. Fantasioissa ei ole mitään pahaa ja esimerkiksi mustista housuista on sallittua kiihottua.
Omaa seksuaalisuuttaan on lupa toteuttaa siten, mikä itsestä tuntuu hyvältä. Joskus voi tuntua kuitenkin häiritsevältä, mikäli himokkaita ajatuksia syntyy julkisella paikalla. Tällöin voi hyväksyä kyseiset ajatukset, mutta pyrkiä siirtämään ne hetkeksi taustalle ja nauttimaan niistä vasta kotona ollessaan.
Jos sinulle heräsi lisää kysymyksiä seksuaalisuuteen liittyen, voit olla yhteydessä neuvontapuhelimeemme, jossa on mahdollista vielä puhua luottamuksellisesti ja avoimesti.
Neuvonnan tiimi