Hei!Kysyn nyt uudestaan, olen 23v mies ja haluaisin kastroida itseni...
Hei!
Kysyn nyt uudestaan, olen 23v mies ja haluaisin kastroida itseni (sekä kivekset, että penis). Onko tämä lääketieteellisesti mahdollista?
Haluan siis poistaa seksuaaliset haluni täysin.
Jos ei onnistu niin teen sen manuaalisti. Kuinka vaarallista se olisi?

Hei. Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä että rohkenit lähestyä meitä.
Kärsimyksesi on hyvin suurta, koska mietit näin radikaalia toimenpidettä. Tarvitset tilanteessasi tukea.
Ei-toivottujen halujen hallitsemiseen on olemassa useita keinoja. Sinun olisi tärkeää hakeutua terveydenhuoltoon etsimään juuri sinulle sopivaa keinoa. Voit ottaa yhteyttä omalle terveysasemallesi ja varata ajan.
On tärkeää, että kerrot sinua hoitavalle taholle ajatuksistasi yhtä avoimesti kuin mitä nyt meille. Halutessasi voit vaikka näyttää tämän kysymys-vastausparin hoitajalle tai lääkärille, jotta hän saa käsityksen tilanteestasi.
Kuvaamallasi tavalla itse toteutettu kastraatiotoimenpide olisi yksiselitteisesti hengenvaarallinen.
Neuvonnan tiimi