Heippa. Tässä on 27-v nainen. Haluaisin saada nautintoa pyllyseksistä, mutta...
Heippa. Tässä on 27-v nainen. Haluaisin saada nautintoa pyllyseksistä, mutta en ole saanut sitä. Käytämme tosi paljon liukkaria, ja sitä laitamme vasta, kun olen kiihottunut ja kostunut. Emme siis hätäile. Minuun ei satu, mutta ei se tunnu hyvällekään. Mikä voisi auttaa? Voiko pyllyssäni olla jotakin erikoista? Pyllyreiän nuoleminen on tuntunut oikein kivalta. En myöskään koe tilannetta mitenkään alentavaksi. Syy ei ole ainakaan siinä.

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Seksuaalisuutta ja seksiä pohdittaessa on hyvä muistaa, että jokaisen keho on yksilöllinen. Yksilöllistä ja päiväkohtaistakin vaihtelua esiintyy lähtökohtaisesti myös siinä, mikä tuottaa eroottista mielihyvää.
Osa ihmisistä nauttii anaalialueen hyväilystä sisältäpäin, osa taas esimerkiksi peräaukon hyväilystä suulla. Suulla hyväily, josta itsekin kerrot nauttivasi, on aivan yhtä oikeaa anaaliseksiä kuin kaikki muukin anaalin alueella tapahtuva eroottinen hyväily.
Seksissä ei tarvitse tehdä mitään sellaista, mikä ei tunnu hyvältä tai kutsuvalta. Miltä kuulostaisi jatkossa tehdä lisää niitä juttuja, jotka tuntuvat juuri sinulle anaalin alueella nautinnollisilta? Anaalin alueella ei esiinny lainkaan kostumista ja luonnollista liukastetta, joten liukuvoide kannattaa ottaa mukaan mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Lisätietoja anaalin anatomiasta ja hyväilystä löydät esimerkiksi täältä. Opas sopii kaikille sukupuolille.
Neuvonnan tiimi