Hei,voiko läheisyys olla vain haleja ja pusuja silloin tällöin,jos se...
Hei,voiko läheisyys olla vain haleja ja pusuja silloin tällöin,jos se kummallekkin hyvä?onko suhteessa pakko harrastaa seksiä ollenkaan jos toine täysin impotentti ja tekee vaikeita tilanteita ja pahaa mieltä kummallekkin.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokainen pariskunta määrittelee itse, millainen määrä läheisyyttä ja hellyyttä sopii heille. Läheisyys voi olla esimerkiksi haleja ja pusuja, jos se tuntuu molemmista hyvältä.
Suhteessa ei ole pakko harrastaa seksiä. Jos tilanne ei kuitenkaan ole toivottu ja esimerkiksi terveyteen liittyvät tekijät vaikeuttavat tai estävät seksin harrastamisen, on hyvä jutella asiasta lääkärin kanssa. Myös seksuaalineuvojan vastaanotolla on mahdollista purkaa huoliaan ja käsitellä tilannetta kokonaisvaltaisemmin. Tilanne on tuttu muillekin ja siksi sinua voisi hyödyttää meille aiemmin tullut kysymys ja siihen annettu vastaus.
Neuvonnan tiimi