Hellä ryhmäseksi pornossa
Eikö sellaista pornoa olekaan, jossa olisi hellää ryhmäseksiä? Olisi ihana nähdä, kun kaksi tai useampi mies antaisivat naiselle hellyyttä. Tarkoitan siis riisumista, hyväilyä, suuseksiä ja yhdyntöjä molempiin reikiin. Kaikki näkemäni ryhnäseksiporno on hirmu kovakouraista, eikä sitä tee mieli nähdä. Kyllä kai tuplayhdyntäkin voidaan toteuttaa hellästi.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pornoa pyritään tuottamaan monenlaisiin eri makuihin sopien. Tässä mielessä on mahdollista, että  sivustoilta löytyisi myös hellää ryhmäseksiä kuvaavaa pornoa, vaikka tyypillisesti ryhmäseksi saatetaankin kuvata kovakouraisena aktina. Hellää ryhmäseksiä voi kuitenkin yrittää etsiä eri pornosivustoilta.
Voit kokeilla, auttaisiko jokin tarkentava hakusana ryhmäseksipornoa etsiessä. Esimerkiksi sanat ”tender”, ”sensual”, ”romantic” tai ”female friendly” saattavat auttaa löytämään aistillisempaa (ryhmäseksi)pornoa. Mikäli mieluisaa pornoa ei löydy, voi omasta mielestä miellyttävää pornoa yrittää etsiä eri seksitapojen mukaan. Yksi vaihtoehto on myös omien mielikuvien avulla nauttia seksuaalisuudestaan ja luoda sitä kautta juuri itseä miellyttäviä ryhmäseksisessioita.
Neuvonnan tiimi