Herkkä klitoris
En saa orgasmia muuten kuin klitoriksen kautta miksi klitorikseni paisuu valtavasti kun hieron sitä saan heti orgasmit tärisenja vapisenolen aika iäkäs miten klitorikseni voi paisua näin saan klitoriksen kautta päivässä monet orgasmit onko tämä normaalia tässä iässä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pohdit, onko normaalia, että ikäisesi naisen klitoris paisuu paljon ja saat useita orgasmeja päivässä. Kiihottumisella, itsetyydytyksellä ja orgasmin saamisella ei ole ikärajaa. Sooloseksi on hyvin luonnollinen osa ihmisen seksuaalisuutta ja sitä saa hyvillä mielin harrastaa vauvasta vaariin.
Useat naiset saavat orgasmin ainoastaan klitorista hyväillessä. Klitoriksen toimintaperiaate on itse asiassa sama kuin peniksessä. Kiihottuessaan klitoriksen paisuvaiskudokset paisuvat ja kasvattavat kokoaan, voidaan siis puhua klitoriksen erektiosta. Klitoriksessa on tuhansia hermopäätteitä, joten jo pienikin kosketus saattaa antaa tuntemuksia. Tärinä ja vapina kiihottumisen ja orgasmin aikana on tavallista.
Ihana kuulla, että olet löytänyt tavan tuottaa itsellesi mielihyvää ja pystyt nauttimaan siitä päivittäin. Hekumallisia hetkiä.
Raisa Hyväri & Oona Turunen