Herkkä laukeaminen pornoa katsoessa
Näin sattumalta tosi kiihottavan videon, kun katsoin pornoa. Videolla ei näkynyt lainkaan paljasta pintaa, ainakaan siihen mennessä kun laukesin. Naisella oli pitkät alushousut jalassa, ja pylly kameraan päin. Sitten siihen tuli mies, ja alkoi puristella naista pyllystä. Se näytti niin herkulliselta, että sain siemensyöksyn ihan yllättäen. Onko normaalia, että laukesin noin herkästi? Ennen sitä ei ole sattunut. Oliko se vaan liian kuumaa minun kestettäväksi?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä. Mieltymyksissä ei ole mitään pahaa ja esimerkiksi pyllyn puristelemisesta on sallittua kiihottua. Ajoittain saattaa nähdä tai kokea jotain niin kiihottavaa, että saa siemensyöksyn yllättäen. Yllättäen tulevat siemensyöksyt ovat tavallisia ja muutkin ovat niitä kokeneet. Myös ilman sukuelinten koskettelua on mahdollista saada siemensyöksy.
Voi olla, että materiaali oli ”liian kuumaa kestettäväksesi”. On myös mahdollista, että siemensyöksy tuli vain juuri tällä kerralla hieman herkemmin ja ensi kerralla laukeaminen ei tapahdu niin herkästi kuin nyt. Tapahtuneesta ei tarvitse olla huolissaan. Orgasmista saat vielä tietoa tästä artikkelista ja pornosta tämän artikkelin kautta.
Neuvonnan tiimi