Hinkkaako pojat usein pippeliä?
Hinkkaako pojat kuinka usein pippeliä? Ainakin meidän luokalla pojat koko ajan puhuu seksistä niin luulen että aika usein. Ja onko se silleen että jos pojalla alkaa seisomaan niin sit on pakko saada siemensyöksy että pippeli menee löysäksi taas vai meneekö se ihan ilmankin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Murrosiässä on luonnollista kiinnostua seksistä ja esimerkiksi pippelin hinkkaamisesta. Kaikki eivät näin tee, mutta pippelin hinkkaamisessa, eli itsetyydytyksessä, ei ole mitään pahaa, jos sitä haluaa testata.
Vaikka ihminen puhuisi seksistä, ei se välttämättä tarkoita, että hän harrastaisi itsetyydytystä. Monia voi kuitenkin kiinnostaa itsetyydytyksen kokeileminen. On hyvin yksilöllistä, kuinka usein pippeliä tulee hinkattua. Jotkut saattavat harrastaa itsetyydytystä esimerkiksi joka päivä, toisille riittää satunnaiset itsetyydytyskerrat. Monesti tällaiset asiat vaihtelevat yksilön lisäksi myös esimerkiksi iän ja elämäntilanteen mukaan.
Erektion tullessa ei ole pakko tehdä mitään, koska erektio laskee itsestään hetken päästä. Jotkut saattavat tyydyttää itsensä orgasmiin asti, mutta pakollista se ei ole. Pippeli voi joskus myös seistä vahingossa, vaikkei olisi edes kiihottunut. Siemensyöksyä ei kuitenkaan vaadita siihen, että erektio laskee, keho tekee sen itsestään. Jos sinua kiinnostaa erektioon liittyvät asiat, voit lukea niistä enemmän täältä.
Neuvonnan tiimi