Homoseksuaalisuus
Voiko olla että Kaverini tykkää minusta, minä taas vilkuilen häntä. Hän kertoo hänen runkkaus tarinoita ja ”vahingossa” koskettelee minua välillä ja jokaisen viestin perään laittaa sydämen. (Olemme poikia molemmat)

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pohdit viestissäsi, onko mahdollista, että kaverisi tykkää sinusta, koska kertoo sinulle runkkaustarinoita ja koskettelee sinua ”vahingossa” sekä laittaa sydämen jokaisen viestin perään. Kerroit myös, että olette molemmat poikia.
Viestisi perusteella on hyvin mahdollista, että ystäväsi on sinusta kiinnostunut enemmän kuin ystävänä, on myös mahdollista, että hän leikittelee. Jos asia mietityttää sinua, niin voisitko kysyä häneltä asiaa suoraan. Mitä tunteita hän herättää sinussa, voisitko olla kiinnostunut hänestä romanttisessa mielessä vai enemmänkin kaverina? Jos koskettelu tuntuu sinusta ikävältä, voit pyytää häntä lopettamaan sen. Jos kaverisi koskettelu taas tuntuu sinusta kivalta, on siitä lupa nauttia.
Sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta, ihastuminen saattaa olla hämmentävää, pelottavaa, mutta myös ihanaa. Kannattaa rohkeasti puhua asioista, että kummatkin tietäisivät missä mennään.
Raisa Hyväri & Oona Turunen