Housukankaan tunkeminen suuhun masturboidessa
Heippa. Minulle on kehittynyt iso, joskin miellyttävä himo naisiin ja erityisesti nyt joogahousuihin yms leggingseihin. Olen haaveillut judo opettajani istuvan paksuine reisineen ja pyllyineen kasvoilleni ja tukehduttaa minut. Joskus masturboidessani tungen housukangasta suuhuni. Pitäisikö mun tehdä jotain asialle? Nautin kyllä elämästäni mutten haluaisi himoissani tukehduttaa itseäni 🙂
Kiitos!

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on mitä moninaisempia mieltymyksiä ja fantasioita. Fantasiamaailmassa kaikki on sallittua ja mahdollista. Joogahousuista ja kasvoille istumisesta on lupa kiihottua. Mukavaa kuulla, että nautit elämästäsi ja suhtaudut tilanteeseesi myönteisesti.
Masturboidessa voi laittaa nautinnon tehostamiseksi housukangasta suuhun, jos se tuntuu itsestä kiihottavalta. Mikäli kankaan tunkeminen suuhun on lähinnä kankaan maistelemista ja kangas pysyy melko lähellä hampaita ja huulia, voi masturbointia jatkaa rauhallisin mielin.
Olisi hyvä huolehtia siitä, ettei kangas pääse liian pitkälle nieluun. Jos suun kautta ei pystyisi hengittämään, onkin tärkeää, että nenän kautta hengittäminen onnistuisi. Masturbointiin liittyvissä leikeissä kannattaa kuunnella kehoaan ja pitää tarvittaessa tasaisin väliajoin taukoa, mikäli kankaan tunkeminen suuhun kestäisi pitkään. Jos sinua huolettaisi kankaan kanssa tehdyt leikit, voit laittaa ajastimen puhelimesta päälle ja tauottaa masturbointileikkejäsi ajastimen mukaan. Tauon aikana voi ottaa happea ja keksiä tarpeen mukaan muita nautinnollisia masturbointitapoja.
Voit jatkaa masturboimista kuvaamallasi tavalla, jos tilanteet tuntuvat sinusta nautinnollisilta ja turvallisilta. Mitään huolta omien mieltymystensä ja fantasioidensa suhteen ei tarvitse kantaa. Seksuaalisuuttaan saa toteuttaa itselleen sopivin keinoin.
Neuvonnan tiimi