Ihastus
Olen ihastunut exäni parhaaseen kaveriin. Onko se ihan ok? Ja miten voisin sanoa hänelle että tykkään hänestä kun minä viestittelen hänelle aika paljon mutta se ei mulle.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mietit, onko ok, että olet ihastunut exäsi parhaaseen kaveriin. Ihastuminen on aina sallittua, emme voi itse vaikuttaa tunteisiimme ja siihen keneen ihastumme.
Toisinaan ihmissuhteet ja ihastuminen aiheuttavat haastavia tilanteita. Silloin voi olla vaikeaa tehdä päätös siitä, mikä olisi paras tapa toimia. Viestissäsi otit esille, että haluat mahdollisesti kertoa ihastumisestasi. Mainitsit, että olet viestitellyt ihastuksellesi enemmänkin. Ehkä voisit kertoa suoraan tunteistasi tai kysyä mitä hän sinusta ajattelee. Näin saat selville toisen osapuolen ajatukset.
Marja Heikkinen, Anna Ahtiainen, Raisa Hyväri & Oona Turunen