Isot nännit pornossa
Näin sellaisen pornovideon, jolla mies kosketteli kielellään naisen nännejä. Kiinnitin huomioni nännien kokoon. En ollut aikaisemmin nähnyt niin isoja nännejä. Vaikea arvioida videolta tarkkaa kokoa, mutta nännit olivat minusta ainakin sormen pään kokoiset. Kiinnostaisi tietää kuinka isoksi nännit voivat tulla. Kohtaus jonka näin oli tosi kiihottava, ja nännit naisella aivan uskomattoman seksikkäät.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Nännien koko ja ulkonäkö vaihtelee yksilöllisesti henkilön mukaan. Joillakin voi olla vähän isommat nännit tai nännipihat, toisilla taas pienemmät. Myös nännien värisävy vaihtelee henkilöittäin. Ulkonäköön saattaa vaikuttaa elämän varrella lisäksi hormonaaliset muutokset ja imettäminen.
Kehon luonnollisiin kiihottumisreaktioihin kuuluu nännin kovettuminen. Joskus nännit voivat suurentua kiihottuessa isoiksi, esimerkiksi sormen pään kokoisiksi. Tässä ei ole mitään outoa, kyse on yksilöllisestä vaihtelusta nännien ulkomuodoissa.
Kovettuneista ja suurista nänneistä saa kiihottua. Fantasioiden avulla mielikuvista voi nauttia uudestaan esimerkiksi itsetyydytyksen avulla. Halutessasi voit tutustua vielä pornoa käsittelevään artikkeliin.
Neuvonnan tiimi