Isot tissit kiinnittävät huomion treffeillä
Hei! Olen menossa treffeille tytön kanssa ja hän on oikein kiva. Mikä vähän pelottaa mua on se että mun on vaikea saada hänestä katsetta pois koska hänellä on rehellisesti sanottuna todella isot tissit. Ja pelkään että tuijotan niitä aina liikaa. Niin haluan välttää tämän niillä treffeilla koska en halua hänen ajattelevan että haluaisin vain seksiä hänen kanssaan. Seksikin olisi kivaa, se olisi ihanaa mutta sen ei tarvitse tapahtua nopeasti hänen kanssaan. Niin mitä suosittelette tekemään?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa kuulla, että olet löytänyt elämääsi kivan ihmisen ja pääset hänen kanssaan treffeille. Katse voi joskus vahingossa osua tisseihin. Tämä ei ole vaarallista, mutta suoranainen tuijottaminen koetaan usein epäkohteliaaksi. Vaikutat viestisi perusteella hienotunteiselta henkilöltä, joten todennäköisesti osaat olla tuijottamatta tissejä liikaa treffien aikana. Voit pyrkiä katsomaan tyttöä silmiin, jos katse tuntuu yhtäkkiä harhailevan. Silmiin katsominen saattaa myös viestiä toiselle siitä, että olet kiinnostunut hänestä muutenkin kuin seksuaalisesti. Toisen käytöksestä usein huomaa, jos tulee vahingossa tuijottaneeksi liian kauan tissejä. Silloin kannattaa keksiä jokin kiva puheenaihe ja yrittää taas kiinnittää katseensa toisen silmiin tai kasvoihin.
Seksistä on lupa haaveilla, jos se tuntuu itsestä kiinnostavalta. Tyttö ei voi kuulla ajatuksiasi, joten ei kannata liikaa hermoilla. Olet kiva ihminen ja tyttökin on kiinnostunut sinusta. Treffisi onnistuvat varmasti hyvin. Mikäli treffeihin liittyvät asiat huolettavat edelleen, kannattaa kysyä neuvoja luotettavilta kavereilta tai turvallisilta aikuisilta. Myös neuvontapuhelin auttaa, jos kaipaat lisävinkkejä tilanteeseesi.
Neuvonnan tiimi