Itsetyydytys hammasharjalla
Pienimmätkin dildot ovat minulle liian paksuja, ja sormella ei yllä hirveän syvälle vaikka miten taivuttelisi kroppaa. Mietin, voisiko emättimeen laittaa hammasharjaa(se harjakseton pää siis), jos hammasharjan ottaisi suoraan uutena paketista ja laittaisi yhden session jälkeen heti roskiin? Se olisi sopivaa kokoa, ja siitä ei kai millään irtoaisi osiakaan. Se varmaan olisi aika hygieeninenkin, vai pitäisikö se pestä ennen käyttöä vaikka se olisi ihan uusi ja puhtain käsin paketista otettu?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Omaan kehoonsa ja seksuaalisuuteensa saa tutustua kehoaan kunnioittaen. On tavallista, että sormet eivät yltä välttämättä kauhean syvälle, toki jokaisen keho on omanlaisensa. Sormia ei ole pakko laittaa sisälleen ollenkaan saadakseen nautintoa. Käsillään voi hyväillä itseään eri puolilta kehoa tai klitoriksen ja häpyhuulten alueilta. Erilaisia hyväilytyylejä ja -voimakkuuksia testaten on mahdollista tuottaa itselleen nautintoa.
Itsetyydytyksessä voi käyttää myös seksivälineitä. Mitään liian isoa, terävää tai rikkoutuvaa ei kannata laittaa sisälleen. Hammasharjan varrella voi tyydyttää itseään puhtaudesta ja turvallisuudesta huolehtien. Olisi tärkeää, ettei varsi pääse lipsahtamaan sisälle. Hammasharja on todennäköisesti melko puhdas, jos se otetaan puhtain käsin suoraan paketista ja laitetaan roskiin itsetyydytyksen jälkeen. Hammasharjaa voi kuitenkin halutessaan nopeasti huuhtaista vedellä, jotta varmistuu harjan puhtaudesta.
Itsetyydytyksen tulisi tuntua nautinnolliselta ja miellyttävältä. Jos jokin sattuu, on hyvä muuttaa itsetyydytystapaa tai pitää taukoa. Jos koet, että haluaisit tietoa seksuaaliterveydestäsi ja kehostasi, voit kääntyä halutessasi terveydenhoitajan puoleen.
Neuvonnan tiimi