jääpalalla hierominen
Hei. Näin sellaisen pornovideon, jossa nainen hieroi pienellä jääpalalla miehen pippelin päätä, ja nuoli aina välillä terskaa. Voiko noin tehdä oikeasti? Eikö jää tunnu kauhean kylmältä pippelissä? Säikähdin vähän, että voisiko mies saada siitä paleltumavamman.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kerroit nähneesi pornovideon, jossa nainen hieroi pienellä jääpalalla miehen pippelin päätä ja nuoli välillä terskaa. Pohdit, voiko niin tehdä oikeasti ja tuntuuko se kauhean kylmältä pippelissä. Myös paleltumavamman riski mietityttää sinua.
On mahdollista hieroa pippelin päätä jäällä ja samalla välillä nuolla sitä, mutta se ei ole täysin riskitöntä. Se ei myöskään ole kaikille miellyttävää. Paleltumavamman riski on olemassa, kun peniksen päätä hierotaan jääpalalla, mutta riskin suuruus riippuu jään koosta sekä siitä, miten ja kuinka kauan sitä käytetään. Se, kuinka kylmyys koetaan riippuu paljon henkilöstä. Kylmän tunne pippelissä voi olla joillekin miellyttävä tuntemus, kun taas toiset eivät pidä siitä lainkaan. Peniksen pään hierominen jääpalalla tuntuu varmasti monesta erittäin kylmältä. Kun terskaa nuollaan välillä, kuten kerroit pornovideossa tapahtuneen, helpottaa se kylmyyden tunnetta ja vähentää paleltumavamman riskiä. Kylmän jääpalan ja lämpimän kielen vaihtelu voi myös tuntua erittäin miellyttävältä peniksessä.
Anna Ahtiainen & Oona Turunen