Jalat
Moi mitä pitäisi tehdä kun mulla on sellanen jalkafetissi ja ja ajatukset naisten jaloista pyörii vaan päässä. Joskus tulee jopa sellaisia ajatuksia, että haluaisi nuolla tai hieroa opettajien jalkoja. Mikä olisi avuksi?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mietit mitä sinun pitäisi tehdä, kun ajatuksesi pyörivät jalkafetississä, ja että haluaisit nuolla tai hieroa opettajien jalkoja. Kysyt myös mikä olisi avuksi.
Ihmisen seksuaalisuus on aikamoisen luovaa ja monimuotoista! Suurin osa ihmisistä kokee fetisististä mielihyvää osana seksuaalisuuttaan, ja jalkoihin kohdistuva fetissi tai mieltymys on yksi sen yleisimmistä muodoista. Esimerkiksi varpaiden tai jalkaterien nuoleminen tai hierominen, tai jaloilla sukuelinten hierominen voi tuntua kiihottavalta. Seksuaalisia mieltymyksiä ja kiihottumisen kohteita on yhtä suuri määrä kuin on ihmisiäkin, eikä jalkafetississä ei siis ole mitään vikaa tai epätavallista. Päinvastoin, jalkafetissi voi parhaimmillaan olla mahtava osa omaa seksuaalisuutta. Voit myös aivan huoletta nauttia fantasioista ja mielikuvista, sillä niissä kaikki on sallittua. Valitettavasti opettajasi ei lain puolesta voi osallistua fantasian toteuttamiseen.
Sinulle voisi olla avuksi lukea lisää fantasioista ja mieltymyksistä täältä.
Jos kuitenkin tunnet ajatustesi pyörivän häiritsevän paljon jalkafetissin ympärillä tai aihe mietityttää sinua edelleen, voit saada mielenrauhaa keskustelemalla siitä Sexpon puhelinpalvelussa tai vastaanotolla.
Laura Lipsanen & Patricia Thesleff