Jatkoa kysymykseen vibraatorilla masturboinnista&ejakulaatiosta, ei mahtunut kysymyskenttään&# …
Jatkoa kysymykseen vibraatorilla masturboinnista&ejakulaatiosta, ei mahtunut kysymyskenttään…Jos sellaista tekee säännöllisesti, voiko se vahvistaa lantiopohjalihaksia(koska kouristelee ym) vai kenties heikentää niitä(koska nestettähän karkaa silloin)?Miten voisin masturboida mukavasti, ettei tarvitsisi esim. maata kylppärin lattialla(koska siivous on ärsyttävää, esim. sänkyyn en nesteitäni halua). Onko olemassa jotain kertakäyttöisiä ”nesteitä imeviä alusia” sänkyyn, ja mistä niitä voi ostaa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Masturbointi voi vahvistaa lantionpohjanlihaksia ja siten myös osaltaan lisätä seksuaalista nautintoa. Lantionpohjalihasten harjoittelu vahvistaa lisäksi virtsaputkea tukevia lihaksia ja ehkäisee sekä hoitaa virstankarkailua. Voit jatkossakin masturboida rauhassa, itsetyydytys ei aiheuta virtsankarkailua.
Markkinoilla on saatavilla kertakäyttöisiä vuoteensuojia, joissa on kangasmainen ulkopinta, imukykyinen välikerros ja vedenpitävä pohjaosa. Myöskin pestäviä vuoteen- ja patjansuojia on saatavilla. Tuotteita saa ainakin joistain tavarataloista, apteekeista sekä apuvälinekaupoista. Googlaamalla esimerkiksi ”vuoteensuoja”, löytää erilaisia vaihtoehtoja, joista voi valita sopivimman mallin omien toiveiden mukaan. Vaikka kerroitkin etsiväsi kertakäyttöisiä tuotteita, kannattaa tutustua myös erotiikkaliikkeiden tarjontaan. Liikkeistä tai niiden nettikaupoista on mahdollista löytää vedenkestäviä ja helposti puhdistettavia PVC- ja kumilakanoita.
Masturboinnissa ja erilaisissa kehosta erittyvissä nesteissä ei ole mitään pahaa. Oman kehon reaktiot voivat kuitenkin yllättää, jos esimerkiksi löytää jonkin uuden tavan tuottaa itselleen nautintoa. Mikäli sinulla on kysymyksiä virtsankarkailuun tai terveyteen liittyen, voit kääntyä terveydenhoitajan puoleen. Lisäksi meidän neuvontapuhelimeemme saa soittaa, jos kaipaat lisää neuvoja, autamme sinua mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi