Jatkuva himo.
Minulla on lähes jokapäiväinen valtavan kova jatkuva himo seksiä kohtaan. Masturboin heti uudestaan, kun olen saanut orgasmin, koska rakastan sitä tunnetta. Joka tilanteessa ihmisten kesken ajattelen heti ensimmäiseksi miten voisin liittää seksin tähän tilanteeseen. Onko minulla addiktio? Tavallaan tämä vähän häiritsee elämää, mutta toisaalta taas tykkään siitä niin paljon, että en enää edes tiedä häiritseekö se. En ole suhteessa nyt.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Useimmat ihmiset harrastavat itsetyydytystä, toiset useammin kuin toiset. Masturbointi on monelle hyvä tapa lievittää stressiä ja tutustua omaan vartaloon. Lisää sooloseksistä voit lukea täältä. Haluat ehkä myös katsastaa Sooloilenko sopivasti -artikkelimme täältä
Addiktoituneesta seksikäyttäytymisestä voidaan puhua silloin, kun seksikäyttäytyminen, esimerkiksi juuri mainitsemasi masturbointi, ei tunnu olevan enää omassa hallinnassa. Tällöin masturbointi alkaa häiritä normaalia arkea ja aiheuttaa kärsimystä.
Kerrot, että ihmisten kesken ajattelet heti ensimmäiseksi sitä, miten voisit liittää seksin tilanteeseen. Fantasioiden ja ajatusten maailmassa kaikki on sallittua. Ihmisten välisessä oikeassa kanssakäymisessä seksiin tulee olla aina lupa kaikilta osapuolilta.
Jos asia mietityttää sinua ja haluaisit jutella lisää, voit soittaa neuvontapuhelimeemme.
Nina K. & Maria Vihlman