Jelly dildo
Moro. Olen innostunut saamaan peppuseksiä. Ja olenkin sitä harrastanut omalla 16/4,5 sentin kokoisella jellydildolla. Onko siitä vaaraa vammoille peräaukkooni tai suoleeni. Ja onko turvallista jos vaimo ottaisi minua hieman rajummin strap-on dildolla?

Hei!
Kiitos kysymyksestä.
Onpa mukavaa, että olet löytänyt mieleisiä tapoja toetuttaa seksuaalisuuttasi ja että puolisosi on halukas yhteiselle tutkimusmatkalle. Anaaliseksin ei ole todettu vaikuttavan peräaukkoon tai peräsuoleen vahingoittavasti. On kuitenkin hyvä muistaa, että peräsuolessa ei ole liukastetta omasta takaa, joten liukuvoiteen käyttö on tarpeen. Liukuvoidetta voi lisätä myös seksin aikana, jos luisto vähenee.
Anaaliseksin, kuten muunkin seksin kanssa kannattaa edetä omaa kehoa kuunnellen. Rentoutuminen ja luottamus kumppaniin lisäävät onnistuneen seksin mahdolisuutta. Jos jokin tuntuu epämukavalta tai sattuu, kannattaa seksi keskeyttää, tunnustella olotilaa ja kokeilla vaikkapa toiste uudelleen. Rajuuden strap-on dildon käyttöön voitte määritelä itse kehojanne kuunnellen. Kannattaa aloittaa rauhallisemmin ja jos tuntuu hyvältä, lisätä rajuutta molempien tuntemusten mukaan.
Nautinnollisia hetkiä!
Marjo V.