joo siis oon 16v poika. aina oon tyttöihin päin ollu...
joo siis oon 16v poika. aina oon tyttöihin päin ollu ja oon edelleen, mutta siis homoporno jostakin syystä kiihottaa, mikä ahdistaa ihan hirveästi. pornon ulkopuolella en ole miehistä kiinnostunu.

Hei. Kiitos kysymyksestäsi. Hieno juttu, että et jäänyt yksin pohdintasi kanssa. Moni miettii kanssasi samaa asiaa.
On äärimmäisen tavallista, että ihmisen porno- ja fantasiamieltymykset eroavat siitä, millaista seksiä hän haluaa tosielämässä tehdä. Hetero voi tykätä homopornosta, hempeästä seksistä tykkäävä voi tykätä rajua seksiä kuvaavasta pornosta, yhden kumppanin kanssa seksistä tykkäävä voi haluta katsoa sellaista pornoa, jossa on kimppaseksiä.
Henkilön pornomieltymyksistä ei siis voida päätellä esimerkiksi seksuaalista suuntautuneisuutta. Seksuaalisen suuntautuneisuuden voi määritellä vain ihminen itse, jos hän haluaa määritellä itsensä.
Pornosta on lupa kiinnostua ja kiihottua. Jos haluat jutella vielä lisää ajatuksistasi niin olemme täällä sinua varten. Tavoitat meidät ajanvarauksella tai päivystyspuhelimesta.
Neuvonnan tiimi