Jos kiihottuu fantasioissa eläimistä joskus mutta ei halua oikeasti tehdä...
Jos kiihottuu fantasioissa eläimistä joskus mutta ei halua oikeasti tehdä asioita eläinten kanssa, tarkoittaako se että on zoofilia?

Hei, kiitos kysymyksestäsi.
Mietit seksifantasioita, joissa mukana on eläin. Useimmiten zoofiileiksi kutsutaan ihmisiä, joilla on seksiä ja joissain tapauksissa myös suhteita eläimen tai eläinten kanssa. Ihminen voi halutessaan itse määritellä itsensä zoofiiliksi.
Seksuaalifantasioissa mieli voi kehitellä millaisia tahansa ajatuksia tai tarinoita. On tavallista, että joskus jäämme miettimään fantasioidemme soveliaisuutta. Kuitenkin jokainen voi vapaasti mielikuvissaan harrastaa seksiä täysin omien mieltymystensä mukaan.
Fantasioissa voimme ajatella mitä vain turvallisesti, sillä ajatukset eivät ole tosiasioita eivätkä ajatukset satuta ketään. Ajatus on eri asia kuin teko. Lue aiheesta lisää tieto-osiosta, jossa on asiaa mieltymyksistä ja fantasioita. Tekstissä on avattu hyvin erityisesti ajatusten sekä tekojen välistä eroa.
Jos asia huolettaa sinua, ja toivot juttukaveria, otathan yhteyttä seksuaalineuvontapuhelimeemme, jonka aukioloajat löydät täältä.
Neuvonnan tiimi