Kalun pidennysleikkaus
Hei! Mitä mieltä olette kalun pidennysleikkauksesta? Sen hyödyistä ja haitoista? Olen sellaista harkinnut sillä kaluni lepopituus on vain 3 senttiä ja olen saanut siitä kuulla ihan tarpeeksi. Juhlakuntokaan ei ole kuin 9 cm. Olen 20vuotias, elikkä ei se enää kasvakaan.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä kuulla, että haluat ensin saada tietoa erilaisista huomioitavista seikoista kalun pidennysleikkauksen suhteen. Mitään toimivaa ja turvallista tapaa kalun pidentämiseen ei valitettavasti ole olemassa. Esimerkiksi pidennysleikkauksen jälkeen henkilölle saattaa tulla erektiovaikeuksia. Jokaisen tilanne on yksilöllinen, joten lääkäri osaa antaa tarkemmin tietoa ottaen huomioon juuri sinun terveydentilasi ja näkemyksesi. Samantyyppistä aihepiiriä on käsitelty vielä esimerkiksi tässä vastauksessa.
Jokainen kalu on hyvä sellaisenaan. On kuitenkin hyvin tavallista, että kalun koko aiheuttaa huolta. Mikäli virtsaaminen, erektion saaminen ja siemensyöksyn tuleminen onnistuvat toivotusti, ei omasta tilanteestaan ole syytä olla huolissaan. Ikävästi puhuville ihmisille voi sanoa, että kaikenkokoisilla ja -näköisillä kaluilla pystyy tuottamaan ja saamaan seksuaalista nautintoa. Olipa kyse sitten esimerkiksi emätinyhdynnästä tai anaaliyhdynnästä, ovat emättimen ja peräsuolen ensimmäiset sentit kaikkein tuntoherkimmät. Koko ei siis ole ratkaisevin tekijä kyseisissä seksitavoissa.
Toisten puheet tai median luoma kuva saattavat aiheuttaa paineita oman ulkomuodon suhteen. Jos tilanne painaa sinua, kannattaa tunteistaan puhua jollekin kaverille. Kaveritkin yleensä ymmärtävät, jos heille sanoo asian harmittavan sinua. Myös meihin saa olla uudestaan yhteydessä. Voit tulla juttelemaan esimerkiksi neuvontapuhelimeen kanssamme. Yhteystietomme saat täältä.
Neuvonnan tiimi