Karvattomuus
Moikka olen 15v kokematon. Tytöillä on kai yleensä karvaton. Miten normaalia ja yleistä poikien karvattomuus on? Tykkään olla kokonaan karvaton, joskus jätän pippelin varren yläpuolelle hiukan karvaa. Silti uimahallin suihkussa tulee ujoja hetkiä. Mistähän se johtuu? Jos tyttö ja poika kokeilee suuseksiä miten silloin voi tehdä? Onko montakin tapaa? Jos tulee minne sitten voi antaa tulla?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On ihan yksilöllistä, ajeleeko karvansa vai ei. Siksi on vaikeaa sanoa täysin tarkkaan, kuinka yleistä poikien karvattomuus on, mieli kun voi vaihdella päivän tai viikon mukaan. On kuitenkin ihan tavallista, jos haluaa ajella karvansa. Mikään pakko se ei silti ole, vaan omaa itseään kannattaa kuunnella tässä asiassa. Myöskään kaikki tytöt eivät ajele karvojansa ja sekin on ihan tavallista.
On ihan luonnollista sinun iässäsi, jos uimahallin suihkussa ujostuttaa ja moni muukin voi ajoittain kokea samanlaisia tunteita kanssasi. Mitään syytä ujosteluun ei kuitenkaan ole, eiköhän siellä kaikki ole alastoman miehen nähneet ja keskittyvät siksi ihan omiin asioihinsa. Voit siis rohkeasti astella suihkuun juuri sellaisena kuin olet.
Suuseksissä, kuten muissakin tavoissa harrastaa seksiä, kannattaa kuunnella sekä omia että toisen toiveita. Tapoja on niin monta kuin on ihmisiäkin, tärkeintä on, että molemmista tuntuu hyvältä ja ei tee mitään vastentahtoisesti. On yksilöllistä, mihin haluaa laueta, mutta tästäkin asiasta kannattaa jutella kumppanin kanssa. Vaikka jokin laukeamiskohta tuntuisi sinusta hyvältä idealta, voi monilla olla sellaisia paikkoja kehossa, joihin he eivät halua, että toinen laukeaa.
Sinua voisi kiinnostaa suuseksiä käsittelevä artikkelimme, johon on koottuna erilaisia tekniikoita sekä muita neuvoja, jotka on hyvä huomioida suuseksiä harrastettaessa. Artikkelin löydät täältä. Jos sinulle tulee vielä mieleen joitakin kysymyksiä, vastaamme niihin mielellämme uudestaan täällä tai neuvontapuhelimessa.
Maija Nieminen