Kasvoille istuminen
Moi. Olen miettinyt onko kuinka yleistä että mies haaveilee että nainen istuu leggingsit jalassa kasvoille ja sitten ottaa ne pois ja istuu pikkarit jalassa kasvoille.
Minusta se olisi erittäin kiihottavaa. Olen fantasioinut että eräs vanhempi nainen, kurvikasvartaloinen, tekisi sen minulle.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Fantasioissa on sallittua tehdä mitä vain asioita, eikä omia haaveita ole syytä hävetä tai oudoksua. Useammallakin voi olla toiveena, että nainen istuisi kasvojen päälle ja tässä ei ole mitään pahaa. Fantasioissa on myös lupa unelmoida itseään vanhemmista ihmisistä. Fantasioissa voi olla yksilöllisiä eroja naisen vaatetuksen tai ulkonäön suhteen, mutta muutoin kyseessä on yleinen fantasia.
Jos sinua kiinnostaa, voit halutessasi myös yrittää toteuttaa fantasiasi, jos siltä tuntuu. Jotkut fantasiat voivat antaa suurta nautintoa vain mielikuvienkin tasolla. Jos fantasian toteuttaminen ei tunnu mieleiseltä oikeassa elämässä, voi tilanteesta nauttia kuitenkin esimerkiksi itsetyydytyksen avulla.
Neuvonnan tiimi