Katsoin ensimmäistä kertaa pienen hetken pornoa yhdessä kaverini kanssa. Videolla...
Katsoin ensimmäistä kertaa pienen hetken pornoa yhdessä kaverini kanssa. Videolla nainen imi miehen pippeliä. En ollut osannut kuvitella sellaista aikaisemmin. Olen nyt 12v. Eikö siinä voi tulla pippelistä pissaa suuhun? Ja eikö pippeli maistu muutenkin pahalle?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmiskehoa voi kosketella eri tavoin kaikista kehon eri kohdista. Pippeliä voi hyväillä esimerkiksi suulla, jos ajatus tuntuu molemmista osapuolista miellyttävältä. Suulla hyväilyä kutsutaan suuseksiksi ja kaikissa seksin muodoissa, myös suuseksissä, on tärkeää muistaa kondomin tai suuseksisuojan käyttö. Erektiossa olevasta pippelistä ei tule pissaa suuhun. Mikäli hyväilyjä jatkettaisiin, henkilö saattaisi saada siemensyöksyn.
Jokaisen kehossa on omat ominaiset tuoksunsa ja makunsa ja siksi pippeli voi maistua hieman erilaiselle riippuen ihmisestä. Jos pippeliä hyväillään suulla, on hyvä käydä alapesulla ennen tapahtumaa, jotta ikäväksi koetut hajut tai maut vähenisivät.
On tärkeää muistaa, että pornoelokuvat ovat näyteltyjä elokuvia siinä missä muutkin elokuvat ovat. Siksi niissä voi nähdä hyvin mielikuvituksellisiakin asioita, jotka eivät välttämättä vastaa todellisuutta. Jos tuntuu, että jokin asia nähdyssä materiaalissa jäisi vaivaamaan, kannattaa rohkeasti kertoa asiasta jollekin aikuiselle. Myös meidän neuvontapuhelimeemme saa olla yhteydessä, jos vielä kaipaat tietoa seksuaalisuuteen liittyen.
Neuvonnan tiimi