Kaverien halu harrastaa seksiä ja kehua valloituksilla
Kaikki mun kaverit haluu päästä panemaan ja mäkin kyllä kans mut sitten mun kaverit aina puhuu vaan parille tytölle niinku just niille keillä on isot tissit ja sillee muutenkin näyttää vamhemmilta. Mut sit kuitenkin on tosi paljon tyttöjä meidånkin luokalla jotka on kivoja ja niidenkin kanssa vois ehkä saada harrastaa seksiä niin haluuko mun kaverit vaan niitä ketkä kaikki muutkin haluaa ehkä? Ja vaan haluu päästä sanomaan että sai just niiltä eikä että haluis kokea miltä seksi tuntuu niinku mä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Murrosiässä on luonnollista kiinnostua panemisesta. Tällaisessa ei ole mitään pahaa ja panemisesta on lupa haaveilla.
Jokainen toivoo hieman erilaisia asioita elämältään ja ihmissuhteiltaan. On olemassa ihmisiä, jotka saattavat harrastaa seksiä jonkun tietyn tytön kanssa vain siitä syystä, että pääsevät kehuskelemaan tapahtuneella. Osa kavereista saattaa olla kiinnostunut myös muista henkilöistä mainitsemiesi tyttöjen lisäksi, mutta he eivät halua tai uskalla poiketa joukosta. Jokaisen syyt toimintaansa ovat aina kuitenkin yksilölliset. Tärkeää on, että (seksi)suhteen osapuolet ovat samoilla linjoilla ja yhteisymmärryksessä seksin ja sen tarkoitusperien suhteen. Varmimman vastauksen kaveriesi toimintaan saat kavereilta itseltään.
Vaikutat tarkkaavaiselta ja havainnoivalta ihmiseltä, jatka samaan malliin. On mukavaa, että huomaat luokallasi olevan muitakin kivoja tyttöjä, joihin kannattaa tutustua. Ulkonäkö ei kerro kaikkea ja ihmisessä on muutakin kuin esimerkiksi isot tissit. Maailmassa on paljon erinäköisiä ihmisiä, jotka ovat tutustumisen arvoisia ja joiden kanssa seksi voi olla mukavaa.
Toisen kanssa harrastetusta seksistä saa fantasioida ja myös nauttia esimerkiksi itsetyydytyksen keinoin. Ehkäpä jossain vaiheessa löytyy joku kiva kumppani, jonka kanssa on mukavaa viettää aikaa ja mahdollisesti harrastaa seksiäkin. Mikäli sinua kiinnostaa, voit tutustua jo valmiiksi ekaa kertaa käsittelevään artikkeliimme täältä.
Neuvonnan tiimi